Ga naar content

Garantie en ruilen: Tips & Tricks

Als u een product koopt dat naderhand niet aan uw verwachtingen voldoet, meld dit dan zo spoedig mogelijk bij de verkoper. Hoe eerder u melding maakt van een fout of gebrek in het product, des te meer kans u maakt dat het probleem goed voor u wordt opgelost.

U heeft volgens de Nederlandse wet recht op een deugdelijk product. Dit houdt in dat een product normaal moet functioneren ook nadat de garantie van de verkoper of de fabriek mogelijk al verstreken is.

Als u een product heeft aangeschaft dat binnen een redelijke termijn niet of niet meer goed functioneert, dan moet de verkoper dit product gratis repareren. Als reparatie niet meer mogelijk is, heeft u recht op vervanging door een nieuw product.

Maak kennis met onze experts

De drie beloftes van Judex

  • ONTZORGING

    Van oriƫntatie tot afwikkeling: Judex biedt een totaaloplossing die ontzorgt.

  • PERSOONLIJK

    Service van Judex is altijd persoonlijk en afgestemd op uw specifieke behoeften.

  • KWALITEIT

    Judex werkt alleen samen met de beste gecertificeerde deskundigen.

Uw scheiding is in deskundige handen

Lees meer over onze kwaliteitskeurmerken
Terug naar boven